پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

آرشیو مهر ماه 1400

خريد و فروش اينترنتي تشك و كالاي خواب

خريد لحاف هتلي

۱۵ بازديد
لحاف لايت هتلي

لحاف لايت هتلي

لحاف لايت كه در هتل ها بيش از پيش رايج شده است يك لايه الياف ضد حساسيت است كه در يك غلاف پارچه اي قرار گرفته است. چهار طرف اين لحاف داراي بند است كه به قلاب كاور لحاف بسته شده و مانع از حركت لحاف در كاور لحاف مي شود.

كالاي خواب هتلي تخصص ماست

منسوجات هتلي پارس

0912-253-1384

لحاف لايت جايگزين پتو؟

به چند دليل لحاف لايت به پتو در هتل ها ارجحيت يافت كه باعث رشد استفاده از لحاف لايت هتلي شد:

  1. ضد حساسيت بودن الياف لحاف لايت
  2. سبك بودن
  3. راحتي براي كاور كردن، و خفظ نظافت بيشتر
  4. سفيد بودن
  5. استاندارد هتلي
عكس لحاف لايت هتلي

لحاف لايت سفيد هتلي

در سيستم لحاف لايت و كاور لحاف در هتل و حتي در منازل تنها زماني لحاف را بايد شست كه آلودگي به سطح لحاف رسيده باشد ولي در بهداشت رويي شستن كاور لحاف بعد از هر ميهمان يا به در خواست مهمان كافيست.

انواع لحاف لايت هتلي

انواع لحاف لايت هتلي

معيارهاي خريد لحاف هتلي مناسب:

  • الياف
  • پارچه
  • نوع دوخت

الياف بايد ضد حساسيت باشند و همينطور نرم، بسته به نوع آب و هواي منطقه مي توانيد از از لحاف هاي سنگين تر يا سبكتر استفاده كنيد.

يك لحاف لايت خوب، لخت است

وقتي الياف و پارچه مناسبي در لحاف لايت استفاده شده باشد، باعث لختي لحاف مي شود كه به راحتي روي بدن قرار گرفته و دور بدن را مي پوشاند.

خريد لحاف لايت هتلي

براي خريد لحاف هتلي كافيست به اين معيارها توجه كنيد. البته لحاف لايت با پارچه سفيد رنگ براي هتل ها به كار ميرود. همچنين شستن لحاف لايت به سادگي انجام پذير است اما بايد قبل از شستشو بنابر دستورالعمل شستشو كه توسط توليد كننده اعلام مي شود عمل نماييد.

بررسي دقيق تر لحاف هتلي

در هتلتكستايل شما مي‌توانيد لحاف‌ لوكس هتلي را مثل هتل هاي سراسر اروپا در حال حاضر براي خانه خود سفارش دهيد.

تخت خواب هتل – به همين دليل كيفيت بسيار بالايي دارند

چه مسافري در تعطيلات باشيد، مسافر تجاري يا مسافر شهري، همه كساني كه در سفر هستند يك ويژگي مشترك دارند: در پايان روز مي خواهند طولاني بخوابند، عميقاً و بيش از همه آرام. بنابراين سرمايه گذاري روي تخت خواب‌هاي مجلل و با كيفيت هميشه بسيار زياد است، زيرا خواسته‌هاي صاحب هتل فوق العاده زياد است.
از يك سو، مهمان بايد در يك تخت تقريبا غريبه بسيار راحت باشد و ملافه هاي تنفس پذير ، بهداشتي و تميز و راحت را پيدا كند و از طرف ديگر تخت خواب بايد به راحتي تميز شود و سخت پوشيده شود.

پتويي مناسب براي شبهاي گرم تابستان

براي شب هاي گرم تابستان ، ما لحاف‌هاي با كيفيت بالا و سبك تابستاني را ارائه مي دهيم كه به شما امكان مي دهد آرام بخوابيد.لحاف‌هاي بسيار نازك ساخته شده از درجه يك به گونه اي طراحي شده اند كه هوا مي تواند از طريق آن عبور كند و با وجود يك شب گرم تابستاني ، به خواب آرامش مورد نياز خود برسيد.

لحاف گرم كننده براي عصرهاي دنج در زمستان

بيرون هوا سرد است و شما فقط يك لحاف گرم و نرم مي خواهيد. با اين حال اغلب، آنقدرها كه دوست داريد گرم نمي شويد. براي چنين مواردي توصيه مي كنيم به عنوان مثال لحاف سنگين هتلي را براي راحتي پيشنهاد مي‌كنيم، كه به لطف دوخت شبكه اي و الياف نرم و كرك مانند و همچنين داراي خاصيت ارتجاعي كاملي است كه خواب آرام را تضمين مي كند.

اندازه‌هاي استاندارد لحاف هتلي

لحاف لايتي كه هتل ها استفاده مي كنند مانند تخت‌ها در 2 سايز يك و دو نفره طراحي و عرضه مي‌شوند. لحاف استاندارد هتلي براي تخت يك نفره در ابعاد 160*220 سانتيمتر است كه براي تخت هاي با عرض 90، 100 يا 120 ميتوان از آنها استفاده كرد. براي تخت هاي دو نفره نيز سايز 200*220 و 240*220 سانتيمتر عرضه مي شوند خب براي تخت هاي كوچكتر مثل 140*200 و 160*200 همان لحاف كويين يا 200*220 مناسب است و براي تخت كينگ سايز نيز سايز 240*220 گزينه بهتري است. در واقع طول لحاف يا پتوها 220 سانتيمتر است و بسته به عرض تخت ميتوان از سايزهاي مختلف استفاده كرد.

يك نكته جالب براي اينكه بدانيد چطور يك لحاف اندازه گيري مي شود. شما مي توانيد اندازه كامل لحاف جديد خود را با اندازه گيري دور بدن و افزودن 40 سانتي متر به نتيجه بدست آوريد. اين به شما حداقل عرض پتو جديد خود را مي دهد. ما اندازه هاي استاندارد صنعتي را براي شما گردآوري كرده ايم. فراموش نكنيد كه وقتي قصد خريد لحاف دو نفره را داريد ، احساس گرماي شريك زندگي شما ممكن است با احساس گرماي شما متفاوت باشد. يك خواب خوب و آرام تنها در صورتي مي تواند تضمين شود كه ترجيحات مربوطه را در نظر بگيريد. ابعاد صنعتي لحاف لايت هتلي:

  • يك نفره 160*220 سانتيمتر
  • دونفره كويين 200*220 سانتيمتر
  • دو نفره كينگ 240*220 سانتيمتر

براي انتخاب به كمك نياز داريد؟

خب كار اصلي ما تجهيز هتل ها و خدمات رساني حرفه اي به آنهاست. آنها با ما تماس ميگيرند و نيازهاي خود را اعلام ميكنند و با به سرعت به نيازهاي آنها پاسخ ميدهيم چون درك كاملي از كسب و كار هتل و هتلداري داريم. همينطور ما به شما مشاوره شخصي و تخصصي رايگان ارائه مي دهيم. اغلب مشتريان با ما تماس مي گيرند و مايلند بدانند كه آيا مي توانيم به آنها كمك كنيم، زيرا آنها در يك هتل اقامت داشته اند، اما نمي دانند كه چه نوع تشك، بالش يا پتوي هتل بوده است، اما مايلند آن را براي خانه خود داشته باشند. به
در اينجا اغلب اتفاق مي افتد كه هتلي كه در آن اقامت داريد اطلاعاتي ندارد يا در اختيار شما نميگذارد، اما اين مانع از ارائه خدمات عالي به شما نمي شود. كاركنان ما تمام تلاش خود را مي كنند تا در اسرع وقت دريابند كه كدام تخت خواب هتل در هتل استفاده مي شود و سپس به شما پيشنهاد شخصي مي دهد.