سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آذر ماه 1401

خريد و فروش اينترنتي تشك و كالاي خواب

چند خدمات در صنعت جذب مهمانان در هتل

۵ بازديد

دلایل مختلفی برای اقامت مهمانان ایده آل شما در هتل وجود دارد. در نهایت، این بستگی به انواع مختلفی از خدمات در صنعت هتلداری دارد که شما ارائه می‌کنید. برخی از افراد به دنبال تختخواب‌های راحت هستند، برخی دیگر به دنبال غذاهای خوشمزه هستند. اما همه آنها به نحوه برخورد شما با مهمانان خود نگاه خواهند کرد. صنعت هتلداری با سرعت زیادی در حال رشد است. بیش از 700000 هتل در سراسر جهان وجود دارد. با در دست داشتن این اطلاعات، باید از خود بپرسید: شما باید خارج از چارچوب فکر کنید و خدمات مختلفی را برای مهمانان خود ارائه دهید تا آنها را جذب کنید و آنها را دوباره برگردانید. اگر این کار را نمی‌کنید، اکنون زمان مناسبی است تا ویژگی‌ها و امکانات فوق‌العاده‌ای را در هتل خود معرفی کنید، که نه تنها مشتریان بیشتری را جذب می‌کند، بلکه باعث می‌شود از رقبا متمایز شوید.

1) احوالپرسی شخصی: همه شخصی سازی را دوست دارند، چه هنگام خرید آنلاین و چه هنگام ثبت نام در هتل. آیا می توانید تعجب مهمان خود را تصور کنید که وارد اتاق شود و یک گل آرایی یا یک سبد میوه با نام آنها پیدا کند؟ این می‌تواند روز آنها را تغییر دهد. این یک عادت بسیار ساده و در عین حال شگفت انگیز است. با این حال، هتل‌های زیادی این کار را انجام نمی‌دهند. نه تنها می‌توانید از این طریق از مهمانان خود پذیرایی کنید، بلکه می‌توانید این کار را زمانی که برای شام یا ناهار می روند نیز انجام دهید. به عنوان مثال، می توانید یک میز شخصی با نام آنها و یک دسته گل برای آنها رزرو کنید. این یک ژست عالی خواهد بود و باعث می شود مهمان شما احساس ارزشمندی کند.

2) یک فضای کاری: بسیاری از افراد به عنوان فریلنسر کار می‌کنند و بسیاری به صورت مجازی کار می‌کنند. کار از خانه و مزایای آن در حال حاضر رواج یافته است، و برخی از افراد ممکن است نیاز داشته باشند ایمیل خود را بررسی کنند، یک ارائه را مدیریت کنند یا هر زمان که بخواهند یک تماس برقرار کنند. بنابراین، اگر لپ تاپ، چاپگر، رینگیل و امثال آن در اتاق آنها موجود باشد، می‌تواند برای مشتریان و مهمانان شما بسیار مفید باشد. در صورتی که امکان دریافت همه اینها در اتاق وجود ندارد، می‌توانید آنها را در محل کاری خاص با اینترنت پرسرعت و فناوری فوق تهیه کنید.

محیط کاری هتل

3) امکانات مدیریت رویداد: بسیاری از شرکت‌ها به دنبال هتل‌ها برای برگزاری رویدادها و جلسات رسمی خود هستند. شما باید این فضا را راه اندازی کنید و آماده باشید تا تمام مسئولیت‌های آنها را مدیریت کنید، کارکنان خود را برای کمک به سازمان و هر درخواست دیگری که ممکن است داشته باشند در دسترس قرار دهید. همچنین می‌توانید با سازمان دهندگان رویداد محلی در تماس باشید که به راحتی می توانند تمام سفارشی سازی‌ها را برای یک رویداد موفق فراهم کنند.

4) یک منطقه دویدن را پیشنهاد دهید: ممکن است ایجاد فضایی در اطراف هتل برای مهمانانتان برای پیاده روی، دویدن یا حتی دوچرخه سواری دشوار باشد. با این حال، یک مسیر در اطراف ملک شما یک ایده عالی خواهد بود و می‌تواند بدون نیاز به فضای اضافی زیادی انجام شود. تنها چیزی که نیاز دارید این است که به دنبال مسیری به عرض 10 تا 15 فوت در اطراف هتل خود باشید. ممکن است در محدوده هتل باشد. این نه تنها به مهمانان شما فرصتی برای پیاده روی یا دویدن می دهد، بلکه به آنها یک تور زیبا از هتل شما نیز می‌دهد.

5) گزینه‌های سقر رایگان: اجاره وسیله نقلیه در سفر می‌تواند یک چالش واقعی باشد. مردم نه تنها می‌خواهند هنگام سفر با کاغذبازی برخورد نکنند، بلکه هزینه آن نیز می‌تواند برای آنها خارج از جدول و خارج از محدوده باشد. با این حال، برخی از مهمانان و مشتریان عاشق سفر انفرادی در شهر هستند و اغلب می‌خواهند ماشین یا دوچرخه داشته باشند. برای ارائه این امکانات به مهمانان بالقوه خود، می توانید با فروشگاه های اجاره خودرو محلی همکاری کنید تا این روند تسهیل شود.

6) تجهیزات ورزشی شخصی: هتل‌ها معمولا دارای سالن‌های ورزشی و سالن‌های آمادگی جسمانی هستند. با این حال، همه دوست ندارند فضا را به اشتراک بگذارند، به خصوص اکنون در دنیای تقریباً پس از کووید. گفته می‌شود، اگر تجهیزات ورزشی شخصی در صورت نیاز داشته باشید، می‌توانید مهمانان بیشتری را جذب کنید. می‌توانید تشک یوگا و سایر تجهیزات آمادگی جسمانی مانند دمبل، طناب و غیره را برای آنها فراهم کنید. این می‌تواند به مهمانان شما اجازه دهد تا بدون نگرانی در مورد پروتکل‌های کووید و غیره، کارهای روزمره خود را انجام دهند. حتی می‌توانید چند راهنما یا کتاب با نکات تمرینی قرار دهید.

7) ملزومات هتلی بهداشتی سفارشی: چرا مهمانان خود را با صابون هتلی و لوازم بهداشتی سفارشی شگفت زده نمی‌کنید؟ اگر تمام اطلاعات مهمانان خود را هنگام رزرو به دست می‌آورید، می‌توانید بطری‌های شامپو و نرم کننده، حتی لیوان‎های شراب و حوله هتلی را شخصی سازی کنید. هتل‌های زیادی این کار را انجام نمی‌دهند، و مطمئناً می‌تواند لبخندی بر لبان مهمان شما بیاورد. از آنجایی که صنعت مهمان‌نوازی سالانه هزاران نفر را به خود جذب می‌کند، می‌توانید این نکته را برای مهمانان VIP که معمولاً دوست دارند کمی ناز و نوازش شوند، ذخیره کنید.

ملزومات

8) غذاخوری در فضای باز: در شرایط کنونی جهان این امری ضروری است. بر اساس یافته‌های Assignment Assistance UK، بیش از 50 درصد از مردم به دنبال محیطی بهتر برای صرف غذا هستند. یک فضای باز از آن مراقبت می‌کند و همچنین به مهمانان نشان می‌دهد که از پروتکل بهداشتی پیروی می‌کنید و به آنها فضای امنی برای لذت بردن می‌دهید. اگرچه داشتن یک فضای مناسب برای غذاخوری ضروری است، اما یک منطقه در هوای آزاد یکی از امکانات اضافی خواهد بود که مورد علاقه اکثر مهمانان شماست.

لبخند بزن و میزبانی کن

رنوس

سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین

تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران

021-65012031

0912-9533543