پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

آرشیو مرداد ماه 1401

خريد و فروش اينترنتي تشك و كالاي خواب

هتل های سنتی چگونه هتل هایی هستند؟

۹ بازديد

هتل به سبک سنتی امروزه محبوب ترین سبک هتل به حساب می‌آید. این سبک ترکیبی از عناصر کلاسیک است که از هتل‌های گذشته با عناصر مدرن طراحی خانه بیرون کشیده شده است. عناصر متداول این سبک شامل پنجره‌های متقارن، خطوط سقف ساده و جزئیات متوسط ​​است. امکانات و تجهیزات هتلی هتل‌های سنتی در حد هتل‌های لوکس می‌باشد.

هتل های سنتی

تاریخچه هتل‌های به سبک سنتی

در بیشتر موارد، هتل‌های «سنتی» که در قرن بیستم ساخته شده‌اند، عناصر مختلفی از سبک‌های استعماری، خانه‌های کشاورزی و نئوکلاسیک را با هم ترکیب می‌کنند. همانطور که گفته شد، بسیاری از هتل‌های سنتی "مدرن" تفسیرهای معاصر از عناصر تاریخی را در خود جای می‌دهند. اگرچه این هتل‌ها هیچ پلان استانداردی ندارند، اما هتل‌های سنتی معمولاً به‌عنوان ساده، شیک و دلپذیر شناخته می‌شوند. از آنجایی که ظاهر ساده آنها تقریباً در هر مکانی یکپارچه با هم ترکیب می‌شود، هتل‌های سنتی را می‌توان در شهرها، حومه‌ها و مناطق روستایی یافت. مهم نیست کجا هستید، هتل‌های به سبک سنتی همیشه به نظر می‌رسند که در مکان مناسبی قرار دارند.

چه چیزی یک هتل را به سبک سنتی تبدیل می‌کند؟

طراحی هتل به سبک سنتی ترکیبی از ویژگی‌های یک یا چند سبک معماری تاریخی، عمدتاً سبک‌های قرن 17 و 18 است. حتی بدون یک سبک کاملاً مشخص، چیزهای خاصی وجود دارد که می‌توانید از پلان‌های یک هتل سنتی انتظار داشته باشید که اگر بگوییم «سنتی» هستند. این هتل‌ها همیشه دو طبقه دارند، با اتاق‌های نشیمن و غذاخوری مشخص در طبقه اول، اتاق‌خواب‌ها در طبقه دوم و زیرزمین پایین. نمای بیرونی یک هتل به سبک سنتی گرم و دلنشین است و ترکیب منحصر به فرد سبک های معماری تاریخی آن‌ها زیبایی آرام و کلاسیکی به آن ها می‌بخشد. خطوط بام ساده و محجوب هستند و تقریباً همیشه حداقل یک شیروانی در جلو دارند. پنجره‌ها می‌توانند از هر سبکی باشند، اما همیشه به طور متقارن در اطراف اتاق‌های هتل قرار دارند. برخی از هتل‌های سنتی دارای یک ایوان سرپوشیده بزرگ هستند که توسط ستون‌ها پشتیبانی می‌شود، اما اغلب، طراحی شامل یک ایوان جلویی کاربردی نخواهد بود. رایج ترین مصالحی که برای نمای بیرونی هتل‌های سنتی استفاده می شود سنگ، گچ و آجر است. اکثر هتل‌های سنتی قدیمی به طور کامل از آجر ساخته شده اند. جدیدترها ممکن است فقط برای نمای بیرونی، قاب بندی و ساخت هتل با مصالح ساختمانی امروزی از آجر استفاده کنند. همانطور که گفته شد، صاحبان خانه و معماران آزادند که از هر نوع سایدینگی که دوست دارند و در هر رنگی که می‌خواهند استفاده کنند. از آنجایی که هیچ دستورالعمل محکمی در مورد اندازه و شکل این هتل‌ها وجود ندارد، هتل‌های به سبک سنتی می‌توانند از هتل‌های اولیه ساده با ردپایی متوسط ​​تا هتل‌های بزرگ و لوکس با امکانات رفاهی پیشرفته و فضاهای تعریف شده برای نیازهای مدرن متغیر باشند. مانند دفاتر خانگی و سالن‌های ورزشی.

رایج ترین ویژگی های یک خانه به سبک سنتی عبارتند از:

  • خارجی: عناصر طراحی متفاوت تحت تأثیر معماری تاریخی، خطوط سقف ساده و تمیز، پیش امدگی لبه بام به طور متوسط، حداقل یک شیروانی رو به جلو، پنجره‌هایی با فاصله متقارن نمای بیرونی سنگ، گچ بری یا آجر
  • داخلی: چیدمان‌‎های کاربردی، سرسرا یا ورودی، فضاهای نشیمن و غذاخوری تعریف شده است.

داخل هتل سنتی

لبخند بزن و میزبانی کن

رنوس

سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین

تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران

021-66908358

0912-9533543

مدیریت صنعت خانه داری هتل

۸ بازديد

هیچ چیز بیشتر از یک محیط هتلی پرطرفدار مشتری را جذب نمی‌کند. هیچ استانداردی از خدمات، مودب بودن یا زرق و برق نمی‌تواند با خوشحالی یک مشتری پس از ورود به اتاقی بی عیب، تمیز و با چیدمان راحت و امکانات برابری کند. مدیریت و مهمانان هر دو توافق دارند که حفظ یک محیط اتاق تمیز و مرتب یک پیش نیاز برای داشتن یک نمایشگاه منصفانه است. جبران خسارت و کسب و کار تکراری، از این رو، ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار و افزایش سود. خانه داری چقدر مهم است؟

خانه داری

خانه داری بخش مهمی از صنعت هتلداری است که به ویژه مسئولیت تمیزی، نگهداری زیبایی اتاق ها، نگهداری، محوطه عمومی، پشت و محیط اطراف را بر عهده دارد. پس از تمیزی و کیفیت اتاق ها و خدمات، یک هتل تنها با فروش اتاق دوام می‌آورد. غذا، نوشیدنی و سایر امکانات و خدمات جزئی، به عنوان مثال، باشگاه سلامت، سالن‌های ورزشی، اسپاهای آرامش بخش و غیره. فروش اتاق‌ها و خدمات حداقل 50 درصد از کل فروش را تشکیل می‌دهد و آن را به یکی از اجزای اصلی حاشیه سود هتل تبدیل می‌کند. اکنون، تلاش و کوششی که بخش خانه داری در ارائه تجربه مطلوب به مشتریان خود انجام می‌دهد، اغلب تأثیر مستقیمی بر اقامت مهمان در هتل دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل قلب یک هتل هستند. و بخش خانه داری نه تنها اتاق‌های مرتب و راحت را به طور منظم برای ورود مشتریان آماده می‌کند، بلکه اتاق‌های یک هتل را با کیفیت خاصی تمیز و نگهداری می‌کند تا محیط اطراف تازه به نظر برسد و مشتریان را برای اقامت طولانی تر یا انتخاب هتل جذب کند. بنابراین، خانه داری یک بخش فرعی است که متعهد است خدمات خود را به میزان زیادی در جهت شهرت و موفقیت کلی صنعت هتلداری اختصاص دهد. اغلب گفته می‌شود که شغل بخش خانه داری یک عملیات جامع است که به طور خستگی ناپذیر برای بازه زمانی 24×7×365 کار می‌کند. از آنجایی که چندین سازمان ترجیح می‌دهند وظایف خانه داری را برون سپاری کنند، خانه داری قراردادی این روزها به یک انتخاب بسیار محبوب تبدیل شده است.

لبخند بزن و میزبانی کن
رنوس
سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین
تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران
021-66908358
0912-9533543

قوانین طلایی بخش خانه داری

  • همیشه به حداکثر کارایی ممکن در تضمین آسایش مشتریان و در سفر آرام اقامت مهمان دست یابید.
  • همیشه فضایی آرامش بخش و آرامش بخش ایجاد کنید و از خدمات قابل اعتماد و مودبانه سایر کارکنان بخش اطمینان حاصل کنید.
  • همیشه از حداکثر استانداردهای نظافت و نگهداری عمومی در تمام مناطقی که بر دوش بخش خانه داری می‌افتد اطمینان حاصل کنید.
  • همیشه به این ایده احترام بگذارید که مهمان هتل مهمان شماست و اتاق هتل خانه خودتان است. در میزبانی از مشتری احساس غرور داشته باشید و باعث شوید که او همیشه از او استقبال کند.
  • همیشه اطمینان حاصل کنید که تمام دستورالعمل‌های ایمنی و ایمنی مورد نیاز برای رضایت مشتری رعایت می‌شود.
  • همیشه کتانی تمیز تهیه کنید و موجودی آن را حفظ کنید.
  • همیشه یونیفرم‌های لازم را برای همه کارکنان تهیه کنید و ذخیره کافی برای آن‌ها حفظ کنید.
  • همیشه نیازهای شستشوی مهمانان را برآورده کنید و دکوراسیون اتاق را در بهترین استاندارد حفظ کنید.
  • همیشه هماهنگی بازسازی و نوسازی ملک هتل را مطابق با قوانین ارائه شده توسط مدیریت و طراحان داخلی انجام دهید.
  • همیشه از یک رابطه کاری خوب با بخش‌های دیگر اطمینان حاصل کنید.

خانه داری هتلیها

بنابراین، مدیریت خانه داری هتل هسته اصلی تمام عملیات حیاتی هتل است و می تواند تفاوت بین یک هتل محبوب و هتلی که مهمانان بعید است دوباره از آن بازدید کنند، ایجاد کند.

محافظ تشک بیمارستانی پارس

۸ بازديد
محافظ تشک که به آن روکش تشک و پد تشک نیز می‌گویند، یک مانع محافظ بین تشک شما و محیط، یعنی بیمارستان شما ایجاد می‌کند. رویه تشک بیمارستانی یک لایه محافظ و جداشدنی شبیه به ملحفه  نصب شده است که در برابر نشت و سایر آلاینده‌ها برای محافظت از تشک شما محافظت می‌کند. در این نوشته می‌خواهیم درباره محافظ تشک بیمارستانی صحبت کنیم.

محافظ تشک بیمارستانی چه کاری انجام می‌دهد؟

محافظ تشک بیمارستانی مزایای متعددی دارد. آنها نه تنها تشک بیمارستانی را تمیز نگه می دارند، بلکه آن را در شرایط جدید نگه می‌دارند، می‌توانند به کاهش علائم آلرژی کمک کنند و عمر تشک شما را افزایش دهند. در حالی که محافظ های تشک در درجه اول به عنوان یک مانع ضد آب برای محافظت از تشک شما در برابر آسیب رطوبت استفاده می‌شوند، آنها همچنین در محافظت در برابر آلاینده‌ها از جمله: عرق،خاک و زباله، کنه‌های گرد و غبار و سایر آلرژن‌ها، باکتری‌ها و ساس. با محافظت از تشک خود در برابر این آلاینده‌های مضر، محافظ های تشک می‌توانند طول عمر تشک شما را افزایش دهند و در عین حال بهداشت کلی و تمیزی فضای شما را بهبود بخشند.

محافظ تشک بیمارستانی

 

منسوجات بیمارستانی پارس
بهترین منسوجات | بهترین قیمت | مشاوره تخصصی
02165012031
09214659488


مواد محافظ تشک بیمارستانی

محافظ تشک را می‌توان از چندین ماده مختلف ساخت که هر کدام کیفیت‌های متفاوتی دارند. برخی مانند پلاستیک وینیل و پلی اورتان ضد آب هستند. برخی دیگر به گونه ای ساخته شده اند که ضد حساسیت، بی صدا و خنک کننده باشند. قبل از خرید محافظ تشک، برای اطلاعات بیشتر در مورد جنس آن، به برچسب آن نگاه کنید. می‌توانید محافظ‌های تشک ساخته شده از مواد زیر (یا ترکیبی از چندین مورد) را پیدا کنید:

  • پنبه
  • پلی اورتان
  • وینیل
  • لاتکس
  • پلی استر
  • اسپیدکس
  • پشم

تفاوت بین محافظ تشک، پد تشک و روکش تشک

در واقع، تفاوتی بین محافظ تشک و رویه تشک وجود دارد، اگرچه ظاهری شبیه به هم دارند. محافظ های تشک به طور کلی از لایه رویی تشک شما محافظت می‌کنند بدون اینکه تاثیر قابل توجهی بر راحتی کلی تشک شما داشته باشند. آنها نسبتاً نازک هستند و در حالی که ممکن است کمی بالشتک نازک داشته باشند، لزوماً به سطح تخت شما لطافت یا تکیه گاه اضافه نمی‌کنند. روکش‌های تشک هم از تشک شما محافظت می‌کنند و هم به آن راحتی می‌افزایند، اگرچه رویه‌های تشک قابل توجه‌تر هستند و به‌طور قابل‌توجهی احساس سفت یا نرمی تشک شما را تغییر می‌دهند و می‌توان آن‌ها را همراه با محافظ‌های تشک استفاده کرد. روکش‌ها ضخیم‌تر از محافظ‌های تشک بیمارستانی هستند و لایه‌ای از راحتی را ایجاد می‌کنند و به عنوان امتداد تشک بیمارستانی شما عمل می‌کنند. روکش‌ها کمی از تشک شما در برابر آلاینده‌ها محافظت می کنند، البته نه به اندازه محافظ تشک. از لحاظ تئوری، تا زمانی که محافظی به اندازه کافی بزرگ داشته باشید، می‌توانید یک محافظ تشک را روی تشک با روکش قرار دهید. اما محافظ‌ها در اندازه‌های بسیار متنوعی هستند و به گونه‌ای ساخته می‌شوند که از تخت خواب گرفته تا تخت کینگ سایز مناسب باشند، بنابراین پیدا کردن آن نباید مشکلی ایجاد کند.

محافظ تشک

محافظ تشک مخصوصا برای بیمارانی که از حساسیت‌های فصلی رنج می‌برند و یا پوست حساسی دارند مفید است. محافظ تشک مناسب می‌تواند یک لایه محافظتی اضافی برای جلوگیری از بروز علائم آلرژی شما ایجاد کند و از شما در برابر مواردی مانند کنه‌های گرد و غبار و ساس محافظت کند. همچنین برای کودکانی که تمایل به تصادفات شبانه دارند مفید هستند و از تشک زیرین محافظت می‌کنند. و تمیز کردن و ضدعفونی کردن ملحفه بیمارستانی را آسان تر می‌کند.

چند موردی که هتل ها باید ارائه کنند

۱۰ بازديد

اگر در صنعت مهمان‌نوازی فعالیت می‌کنید، می‌دانید که ارائه امکانات مناسب به مهمانان چقدر اهمیت دارد. نه تنها خدمات تکمیلی مهم هستند، بلکه انواع خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهید می‌تواند تفاوتی بین متمایز شدن از رقبا و تنها بودن یک هتل زنجیره‌ای دیگر ایجاد کند. در پست امروز، به 10 مورد برتری که هر هتلی می‌خواهد نسبت به سایر مشاغل در صنعت مهمان‌نوازی برتری رقابتی داشته باشد، باید ارائه دهد، نگاهی خواهیم انداخت.

لبخند بزن و میزبانی کن
رنوس
سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین
تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران
021-66908358
0912-9533543

یک هتل چه چیزهایی باید ارائه دهد؟

  • رئیس قابل مشاهده: مهم نیست که مدیر هتل خود را چه می‌گویید.  مدیر کل یا مدیر مقیم؟ مهم است که آنها نه تنها در محل باشند، بلکه در دسترس و در دسترس مهمانان نیز باشند. مدیری که روز خود را در دفتر می‌گذراند، تأثیر مثبتی که شما می‌خواهید روی مهمانان بگذارید، نخواهد داشت. اطمینان حاصل کنید که مدیر هتل شما می‌داند که بخشی از کار او این است که روی زمین به مهمانان خوشامد بگوید، «چهره‌ای» برای هتل بسازد، و به طور کلی راه‌هایی برای تأکید بر تعهد هتل به تجربه‌ای شگفت‌انگیز برای مهمانان بیابد.
  • شخصیت واقعی: کارکنان شما باید بیش از مودب باشند. در حالی که رفتارهای خوب و نگرش خدمات محور مهم هستند، آنها در ایجاد برند هتل شما کار زیادی انجام نمی‌دهند. اگر هدف شما ایجاد شخصیتی دوستانه، باز و صمیمانه برای هتلتان است، مهم است که این موضوع را با کل کارکنان خود در میان بگذارید. هرچه کارکنان شما در تعاملات خود با مهمانان شما همدلی و علاقه واقعی نشان دهند، هتل شما بیشتر خود را از رقبا متمایز می‌کند.
  • ورود و خروج آسان: چه مهمانان شما در هفته گذشته برای کاری سفر کرده باشند یا بعد از یک روز رانندگی خسته کننده وارد شوند، باید مطمئن شوید که فرآیندهای ورود و خروج تا حد امکان ساده و کارآمد هستند. هر چه مهمانان خسته شما زمان کمتری را پشت میز بگذرانند، سریع‌تر می‌توانند به اتاق خود بروند و آرام شوند. کارکنان خود را آموزش دهید تا زبان بدن، لبخندها و کلمات دوستانه را به نمایش بگذارند. سعی کنید از احوالپرسی‌های مبهم مانند احوالپرسی احوال پرهیز کنید. در عوض، یک عبارت خاص تر مانند “خوشحال است که شما را با ما داریم” تأثیر عمیق تری خواهد داشت.

ورود و خروج از هتل

  • اختیار: در حالی که اکثر مهمانان شما احتمالا افراد مشهور نخواهند بود، اما این بدان معنا نیست که آنها قدردان توجه شما به حریم خصوصی و امنیت خود نیستند. اطمینان حاصل کنید که کارکنان میز پذیرش شما ارزش استفاده از نام مهمان را با احتیاط درک کرده اند. کارکنان هتل هرگز نباید نام یا شماره اتاق را پخش کنند زیرا این نه تنها نقض حریم خصوصی است، بلکه یک مسئله امنیتی بالقوه است.
  • از فرضیات اجتناب کنید: گاهی اوقات، یافتن تعادل بین فعال بودن و فرضیات دشوار است. مهم است که مهمانان هتل شما هرگز احساس نکنند که برای آنها تصمیم گیری می شود. این امر به ویژه در مورد مهمانان معمولی مهم است، زیرا می‌توان تصور کرد که می‌دانید آنها چه می‌خواهند آسان‌تر باشد. اطمینان حاصل کنید که همیشه گزینه هایی به مهمانان ارائه می‌‌شود و اجازه داده می‌شود که خودشان تصمیم بگیرند.
  • جزئیات: همه می‌دانند که جزئیات می‌توانند تقریباً هر چیزی را بسازند یا خراب کنند، به همین دلیل مهم است که مطمئن شوید لهجه‌های هتلتان متمایز، سلیقه‌ای و در صورت امکان محلی هستند. هرچه زمان و توجه بیشتری را به جزئیات هتل خود اختصاص دهید، مهمانان شما بیشتر از گذراندن وقت در اتاق، لابی یا سالن استراحت مهمان در طول اقامت با شما قدردانی خواهند کرد. هر چه بیشتر بتوانید خدمات و هدایایی دقیق ارائه دهید، هتل خود را بیشتر متمایز می‌کنید. بهترین چیزهایی که باید در نظر داشته باشید این است که هرچه پیشنهادات شما دقیق تر و محلی تر باشد، بهتر است. در اینجا فقط چند نمونه از مواردی است که توجه واقعی به جزئیات را نشان می دهد:
    1. ترافل محلی خوشمزه
    2. یک ظرف میوه با میوه های زیبا و خوراکی
    3. خوراکی های تازه حیوان خانگی برای کسانی که با حیوان خانگی سفر می کنند
    4. گل آرایی تازه ساخته شده از گل ها و گیاهان محلی
  • دانش محلی: سرویس اتاق یکی از مهمترین ملزومات هتل در طول اقامت هر مهمان بود. با این حال، این روزها، مهمانان شما به همان اندازه از شما انتظار دارند که دانش محلی گسترده ای داشته باشید. اگر آن‌ها به دنبال تجربه‌ای غنی از جامعه هستند، مهم است که بتوانید برخی از بهترین مکان‌ها و مکان‌ها را برای بازدید آن‌ها و همچنین تجربه‌های غذاخوری با قیمت مقرون به صرفه را به اشتراک بگذارید.
  • خانه داری بی عیب و نقص: یکی از بهترین ویژگی‌های خانه داری هتل بی عیب و نقص، توانایی نامرئی بودن است. اگر مهمانان شما با صحبت کردن، رادیوها یا تلویزیون هایی که نتیجه خانه داری و مراقبت از اتاق‌های دیگر است مزاحم نمی‌‍شوند، پس یکی از بزرگترین موانع را با موفقیت پشت سر گذاشته اید. یکی از گناهان بزرگی که هیچ خانه‌داری نباید مرتکب شود، جابه‌جایی وسایلی است که متعلق به مهمان است. در حالی که این ممکن است هنگام تمیز کردن اتاق چالش ایجاد کند، مهم است که مهمانان شما احساس کنند که فضای آنها محترم است. علاوه بر این، مهم است که کارکنان شما بدانند هنگام تمیز کردن کجا باید بررسی کنند و مایل به جستجوی فراتر از نقاط آشکار باشند.

خانه داری بی عیب

  • مراکز فروش فراوان: بسته به زمانی که هتل شما ساخته شده است، ممکن است در مورد تعداد پریزهای برقی که می‌توانید به مهمانان خود ارائه دهید، گزینه‌های زیادی نداشته باشید. یک راه حل آسان، خرید نوارهای شارژی است که می توانند به تعداد معدود پریزهای موجود در هر اتاق وصل شوند. دو مزیت از انجام این کار وجود دارد – لوازم الکترونیکی در برابر نوسانات برق محافظت می شوند و شما فوراً پریزهای بیشتری ایجاد می کنید که آسایش و راحتی مهمانان شما را تامین می کند.
  • دوش های زیبا و آسان برای کار: در حالی که هتل‌ها می‌توانند برخی از شگفت‌انگیزترین دوش‌ها، از جمله دوش‌های داخلی، دوش‌های فضای باز، دوش‌های چند سر دوش، دوش‌های بارانی و موارد دیگر را داشته باشند، اما واقعاً هیچ فایده‌ای ندارند، مگر اینکه کار با آنها آسان باشد. هیچ چیز به اندازه رفتن به دوش ناامید کننده نیست، فقط برای اینکه متوجه شوید که نمی توانید بفهمید که چگونه آن را روشن کنید یا تنظیمات را مطابق با سطح راحتی خود تنظیم کنید. اگر هتل شما دوش‌هایی با ویژگی‌های پیچیده ارائه می‌کند، مطمئن شوید که دستورالعمل‌هایی را ارائه می‌دهید که ساده و آسان است.