یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

مدیریت صنعت خانه داری هتل

خريد و فروش اينترنتي تشك و كالاي خواب

مدیریت صنعت خانه داری هتل

۹ بازديد

هیچ چیز بیشتر از یک محیط هتلی پرطرفدار مشتری را جذب نمی‌کند. هیچ استانداردی از خدمات، مودب بودن یا زرق و برق نمی‌تواند با خوشحالی یک مشتری پس از ورود به اتاقی بی عیب، تمیز و با چیدمان راحت و امکانات برابری کند. مدیریت و مهمانان هر دو توافق دارند که حفظ یک محیط اتاق تمیز و مرتب یک پیش نیاز برای داشتن یک نمایشگاه منصفانه است. جبران خسارت و کسب و کار تکراری، از این رو، ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار و افزایش سود. خانه داری چقدر مهم است؟

خانه داری

خانه داری بخش مهمی از صنعت هتلداری است که به ویژه مسئولیت تمیزی، نگهداری زیبایی اتاق ها، نگهداری، محوطه عمومی، پشت و محیط اطراف را بر عهده دارد. پس از تمیزی و کیفیت اتاق ها و خدمات، یک هتل تنها با فروش اتاق دوام می‌آورد. غذا، نوشیدنی و سایر امکانات و خدمات جزئی، به عنوان مثال، باشگاه سلامت، سالن‌های ورزشی، اسپاهای آرامش بخش و غیره. فروش اتاق‌ها و خدمات حداقل 50 درصد از کل فروش را تشکیل می‌دهد و آن را به یکی از اجزای اصلی حاشیه سود هتل تبدیل می‌کند. اکنون، تلاش و کوششی که بخش خانه داری در ارائه تجربه مطلوب به مشتریان خود انجام می‌دهد، اغلب تأثیر مستقیمی بر اقامت مهمان در هتل دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل قلب یک هتل هستند. و بخش خانه داری نه تنها اتاق‌های مرتب و راحت را به طور منظم برای ورود مشتریان آماده می‌کند، بلکه اتاق‌های یک هتل را با کیفیت خاصی تمیز و نگهداری می‌کند تا محیط اطراف تازه به نظر برسد و مشتریان را برای اقامت طولانی تر یا انتخاب هتل جذب کند. بنابراین، خانه داری یک بخش فرعی است که متعهد است خدمات خود را به میزان زیادی در جهت شهرت و موفقیت کلی صنعت هتلداری اختصاص دهد. اغلب گفته می‌شود که شغل بخش خانه داری یک عملیات جامع است که به طور خستگی ناپذیر برای بازه زمانی 24×7×365 کار می‌کند. از آنجایی که چندین سازمان ترجیح می‌دهند وظایف خانه داری را برون سپاری کنند، خانه داری قراردادی این روزها به یک انتخاب بسیار محبوب تبدیل شده است.

لبخند بزن و میزبانی کن
رنوس
سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین
تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران
021-66908358
0912-9533543

قوانین طلایی بخش خانه داری

  • همیشه به حداکثر کارایی ممکن در تضمین آسایش مشتریان و در سفر آرام اقامت مهمان دست یابید.
  • همیشه فضایی آرامش بخش و آرامش بخش ایجاد کنید و از خدمات قابل اعتماد و مودبانه سایر کارکنان بخش اطمینان حاصل کنید.
  • همیشه از حداکثر استانداردهای نظافت و نگهداری عمومی در تمام مناطقی که بر دوش بخش خانه داری می‌افتد اطمینان حاصل کنید.
  • همیشه به این ایده احترام بگذارید که مهمان هتل مهمان شماست و اتاق هتل خانه خودتان است. در میزبانی از مشتری احساس غرور داشته باشید و باعث شوید که او همیشه از او استقبال کند.
  • همیشه اطمینان حاصل کنید که تمام دستورالعمل‌های ایمنی و ایمنی مورد نیاز برای رضایت مشتری رعایت می‌شود.
  • همیشه کتانی تمیز تهیه کنید و موجودی آن را حفظ کنید.
  • همیشه یونیفرم‌های لازم را برای همه کارکنان تهیه کنید و ذخیره کافی برای آن‌ها حفظ کنید.
  • همیشه نیازهای شستشوی مهمانان را برآورده کنید و دکوراسیون اتاق را در بهترین استاندارد حفظ کنید.
  • همیشه هماهنگی بازسازی و نوسازی ملک هتل را مطابق با قوانین ارائه شده توسط مدیریت و طراحان داخلی انجام دهید.
  • همیشه از یک رابطه کاری خوب با بخش‌های دیگر اطمینان حاصل کنید.

خانه داری هتلیها

بنابراین، مدیریت خانه داری هتل هسته اصلی تمام عملیات حیاتی هتل است و می تواند تفاوت بین یک هتل محبوب و هتلی که مهمانان بعید است دوباره از آن بازدید کنند، ایجاد کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.